Betalen

BETALEN

Hieronder vind je alle vragen die betrekking hebben op de betaling van een bestelling.

1 - HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

Voor de thuislevering van uw bestelling werkt Omid Carpets samen met PostNL en GLS. Wij leveren uw aankopen thuis via de PostNL-pakketservice of de PostNL Extra@Home, afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen die u bij ons bestelt. PostNL-pakketservice bestellingen worden in de regel tussen 2 - 4 werkdagen bij u afgeleverd. Er dient een handtekening voor ontvangst geplaatst te worden bij aflevering. Bij PostNL-pakketservice kan de bode de levering ook bij de buren aanbieden. Ook in dat geval wordt een handtekening voor ontvangst gevraagd.

U mag ook uw bestelling gratis komen ophalen in onze winkel.

Er is GRATIS verzending voor ALLE bestellingen in Nederland en België.

2 - OP WELKE MANIEREN KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?

Er kan betaald worden via iDeal, Bancontact, Creditcard, PayPal en via overschrijving. 

3 - WAAR VIND IK MIJN BETAALGEGEVENS?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijgt u een orderbevestiging met alle gegevens in uw e-mail. Deze kan soms in uw ongewenste postvak terecht komen, kijk dus ook hier.

4 - WAAR VIND IK MIJN FACTUUR?

Hebt u een bestelling geplaatst en zou u graag ook een factuur ontvangen? Stuur dan een mailtje naar info@omidcarpets.com en wij bezorgen u zo snel mogelijk een kopie van uw factuur.

LET OP! Met Internet Explorer en Safari kunnen veel functies van onze website niet werken wegens een verouderde webbrowser. Wij adviseren u om Google Chrome te gebruiken en mocht u hier nog problemen ondervinden dat kunt u contact opnemen met onze klantenservice.